جباری: به آینده ژستد امیدوار نیستم ، یامگا از نظر شرایط جسمانی آماده نیست

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، بازیکن اسبق تیم استقلال تهران عملکرد دو بازیکن خارجی این تیم در خط حمله را بررسی کرد.

جباری: به آینده ژستد امیدوار نیستم ، یامگا از نظر شرایط جسمانی آماده نیست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کوجی هامی، مجتبی جباری، بازیکن اسبق تیم استقلال تهران عملکرد کوین یامگا و رودی ژستد در خط حمله آبی پوشان را در برنامه یازده بررسی کرده است.

جباری در پاسخ سوال خداداد عزیزی در مورد شرایط رودی ژستد گفت: قبلا گفتم، خودش را کمتر در موقعیتی قرار می دهد که رو به دروازه باشد و ضربه بزند؛ باید ببینید در این تعداد ضرباتی که می زند کدامش خوب است. کلا تعداد ضرباتی که در چارچوب زده خیلی پایین بوده و بازیکنی است که پشت به دروازه است و معمولا بازیکنی است که توپ را بیاورد که در این زمینه هم خیلی تاپ نیست.

خداداد عزیزی از جباری سوال کرد ژستد در راستا دیاباته شدن است یا الحاجی گرو؟ جباری در این باره پاسخ داد: فکر نمی کنم مانند دیاباته شود، من زیاد به او امیدوار نیستم.

جباری همینطور درخصوص عملکرد کوین یامگا در خط حمله استقلال عنوان کرد: چون دیر اضافه شد، فکر می کنم به لحاظ بدنی شرایط ایده آلی ندارد، نمی دانم تمریناتش به چه صورت بوده است ولی وقتی شرایط ایده آل نداشته باشید و در پست کنار بازی کنید، انرژی از شما گرفته می شود. مدافع راست و وینگر راست بازی کرده و می توانیم بگوییم که هم پست وریا غفوری است حالا نمی دانم فوروارد بازی کرده و خوب هم بازی کرده اما حالا دور شده و مقابل پرسپولیس هم می بینید که در سمت راست بود و یک مقدار از انرژی اش را در دفاع هم گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جباری: به آینده ژستد امیدوار نیستم ، یامگا از نظر شرایط جسمانی آماده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: به آینده ژستد امیدوار نیستم ، یامگا از نظر شرایط جسمانی آماده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید