این جوان، سفر هیچهایکی دور دنیای خود را زنده پخش می نماید

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، ترور دانلیوک، 25 کشور جهان را به صورت هیچهایک گشته است. او اکنون تصمیم گرفته است که تجربیاتش را با دیگران به اشتراک بگذارد و روشی جالب را برای این کار برگزیده است.

این جوان، سفر هیچهایکی دور دنیای خود را زنده پخش می نماید

برای گشتن دور دنیا و کاوش در آن، راه های زیادی وجود دارد؛ ولی از نظر ترور دانلیوک (Trevor Daneliuk)، مسافر دوست داشتنی کانادایی، شروع یک ماجراجویی به راحتی آب خوردن است. او که چهار سال تمام مشغول هیچ هایکینگ (رایگان سواری) در کشورهای مختلف دنیا بوده است، اکنون همه تجربیات خود در جاده ها را به وسیله رسانه های زنده و اجتماعی با مخاطبانی که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می گردد، به اشتراک می گذارد تا شاید تاثیری روی مسافران دیگر بگذارد.

ترور در مصاحبه ای با لونلی پلنت گفت:

من، سال جاری، به این نتیجه رسیدم که می خواهم به مردم نشان بدهم که هیچهایک، هیچ کدام از آن کلیشه هایی که به نظر می رسد، نیست. دنیا، مکانی بسیار مثبت تر و مهمان نوازتر از آن چیزی است که خیلی از مردم تصور می نمایند. می خواهم چشم های مردم را به همه چیزهایی که در طی سفرهایم دیده ام باز کنم.

او به این علت پخش زنده را به عنوان روشی برای انجام این کار برگزیده است که فکر می کرد، خامی و بی تجربگی ویرایش نشده ای که در این رسانه های مشاهده می گردد، به اعتبار و سندیت این تجربه ها می افزاید.

دیدنگران در همه لحظات سفر، از یکنواختی ساعت های انتظار برای پیدا شدن یک وسیله نقلیه و سوار شدن گرفته تا هیجان حاصل از پیدا شدن خودرویی برای سوار شدن و تعامل ترور با انسان های ناشناس، با او همراه و همسفر هستند.

ترور، پخش روزانه سفر خود را از زمانی که از خواب بیدار می گردد شروع می نماید و فرقی نمی نماید که او در یک هتل لوکس یا متل معمولی خوابیده باشد یا اینکه از چادر مسافرتی خود بیرون می آید؛ سپس بخش زنده را تا انتهای روز ادامه می دهد.

او شب ها هیچهایک نمی نماید؛ بنابراین وقتی که هوا تاریک می گردد او شام خود را می خورد و سپس، قبل از این که برای اقامت در شب آماده بگردد، پخش زنده را قطع می نماید.

تا به امروز، ترور به همین صورت به 25 کشور دنیا مسافرت نموده و در این حین، حدود 800 بار سوار وسایل مختلف شده است. او می گوید که تجربیات وی تا حد زیادی مثبت بوده و از شدت سخاوت و صمیمیتی که می توان در غریبه ها مشاهده کرد، غافلگیر شده است. او به تازگی سفر خود به آمریکا را به انتها رسانده و در همه 50 استان آن، هیچهایک نموده است. او اکنون زمانی را به استراحت و فکر کردن به سفر بعدی خود می گذراند و در حال برنامه ریزی برای سفر به اروپا، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، استرالیا و نیوزیلند است.

علی رغم مثبت بودن تجربه ترور در خصوص هیچهایک، اجماع عمومی بر این است که زمانی که پیشنهاد افراد بیگانه برای سوار شدن بر خودروها ی شان را می پذیریم، همواره باید احتیاط کنیم. افرادی که پخش زنده ترور را دیدن می نمایند، همواره در خصوص انتخاب های او کنجکاو بوده اند و نظرات شان درباره او به طور آزادانه با او در میان گذاشته اند. او می گوید:

دقیقا به همین دلیل است که من پخش زنده دارم. به شدت مایل هستم که به سوالات دیگران پاسخ بدهم و در خصوص تجربه های مثبت خودم با دیگران صحبت کنم.

پخش زنده ی سفرهای ترور را می توانید در کانال وی در رسانه اجتماعی Twitch مشاهده کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "این جوان، سفر هیچهایکی دور دنیای خود را زنده پخش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این جوان، سفر هیچهایکی دور دنیای خود را زنده پخش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید