اولین ماسک مجهز به هدفون

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، در جهانی که ماسک زدن در آن به علت شیوع ویروس کرونا اجباری شده، هر روز شاهد ظهور خلاقیت های تازه ای هستیم و این بار ماسک مجهز به هدفون از راه رسیده است.

اولین ماسک مجهز به هدفون

در جهانی که ماسک زدن در آن به علت شیوع ویروس کرونا اجباری شده، هر روز شاهد ظهور خلاقیت های تازه ای هستیم و این بار ماسک مجهز به هدفون از راه رسیده است. پیش از این ال جی ماسک مجهز به تصفیه هوا و دارای فن را عرضه کرده بود و یک شرکت ژاپنی نیز ماسکی تولید کرده بود که قادر به ترجمه محتوای 8 زبان بود. در این مطلب از وبلاگ کوجی هامی درباره این ماسک مجهز به هدفون جالب بخوانید.

حالا شرکت ماسک فون ماسکی 50 دلاری عرضه کرده که برای اولین بار مجهز به هدفون بی سیم است. این هدفون ها را می توان به سادگی از ماسک جدا کرد تا خود ماسک را شستشو داد. ماسک یادشده را می توان بارها شست و مورد استفاده قرار داد.

هدفونی که همراه با این ماسک عرضه می شود توسط شرکت موتورولا عرضه شده است. برای کم و زیاد کردن صدای فایل صوتی در حال پخش و قطع یا پخش مجدد آن سه دکمه در گوشه سمت راست ماسک در نظر گرفته شده که کاربر با فشردن آنها می تواند در مورد پخش فایل های صوتی و صدای آنها تصمیم گیری کند.

سازگاری این ماسک با بلوتوث دریافت فایل های صوتی از طریق گوشی یا هر منبع دیگر و پخش آنها را تسهیل می کند. هدفون یادشده برای تسهیل دریافت فرامین با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل نیز سازگاری دارد. کاربران می توانند به دلخواه خود در این ماسک از فیلترهای N95/FFP2 یا PM2.5 استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: با اینکه نرم افزارهای بسکمک توانایی پیگیری مواد غذایی مصرفی شما را دارند، اما هیچکدام بازخورد غذایی ارائه نمی دهند، اما یک نرم افزار کاربردی قصد دارد به شما در شناسایی و خرید مکمل مناسب کمک شایانی کند. این فرآیند با استفاده و تحلیل داده های مچ بند ورزشی و ترازوی هوشمند انجام می شود. برای مطالعه بیشتر مطلب مچ بند ورزشی که رژیم غذایی می دهد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "اولین ماسک مجهز به هدفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ماسک مجهز به هدفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید