افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران- اقامت در کیش و سایر شهر های جنوبی، به عنوان پیشنهادی برای کاهش هزینه تماشاگران ایرانی جام جهانی قطر مطرح شده است. ارقام چندصد میلیونی تور های قطر و هزینه های نجومی هتل های این کشور بخشی از دردسر های تماشاگران ایرانی در کشور میزبان جام جهانی محسوب می شوند، اما همزمان با نزدیک شدن به شروع مسابقات، شاهد افزایش تعرفه هزینه اقامت در سوییت های کیش هستیم. برخی صاحبخانه ها، هزینه اقامت را از روز اول آذر و همزمان با شروع بازی های جام جهانی دو سه برابر ایام فعلی اعلام می کنند.

افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، اجاره سوییت 40 متری در کیش شبی 450 هزار تومان اعلام شده است. این رقم مربوط به اجاره آن در آبان است و همزمان با اول آذر و استارت جام جهانی 2022 قطر، هزینه اقامت به شبی 630 هزار تومان افزایش پیدا می کند. ظرفیت سوییت دو نفر اعلام شده است و با اضافه شدن مهمان سوم، 200 هزار تومان هم به هزینه نهایی اضافه می شود. میزبان درباره امکانات این سوییت به داشتن تخت دونفره و حمام اشاره کرده و طبق عکس ها، کولرگازی، تلویزیون، مبلمان، یخچال، اجاق گاز و ماکروویو و ... در سوییت دیده می شود. تقریبا چنین موردی را به نام سوییت 30 متری در کیش آگهی کرده اند که الان اجاره آن شبی 550 هزار تومان تمام می شود، اما از روز اول تا 30 آذر این رقم بین یک تا یک میلیون و 100 هزار تومان متغیر خواهد بود. ظرفیت مهمان های این سوییت سه نفر اعلام شده و از نظر امکانات تقریبا فرقی با مورد قبلی ندارد.

سوییت دوبلکس و نوسازی را در یکی از پلتفرم های معروف به عنوان محبوب ترین گزینه از نظر مهمان ها معرفی کرده اند. هزینه اقامت در این سوییت الان شبی 999 هزار تومان است و قرار است در طول برگزاری جام جهانی قطر افزایش نداشته باشد. در این سوییت یک اتاق خواب وجود دارد و حداکثر سه نفر می توانند در آن اقامت داشته باشند. طبقه پایین این سوییت شامل سالن پذیرایی، آشپزخانه، تراس و سرویس می شود در طبقه دوم اتاق خواب مستر قرار گرفته است. در یک آگهی دیگر اجاره سوییت 90 متری را در کیش شبی 840 هزار تومان اعلام کرده اند. همین رقم در دو هفته ابتدایی آذر به شبی سه میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیدا می کند و فعلا امکان رزرو آن در هفته های سوم و چهارم آذر وجود ندارد. در این سوییت دوتا اتاق خواب وجود دارد و حداکثر پنج نفر می توانند در آن اقامت داشته باشند.

اجاره سوییت 90 متری در کیش همزمان با برگزاری جام جهانی قطر شبی سه میلیون تومان است و درحال حاضر امکان رزور این اقامتگاه برای دو هفته پایانی آبان وجود ندارد. در این سوییت که دارای دو اتاق خواب است، حداکثر پنج نفر می توانند اقامت داشته باشند که البته با اضافه شدن هر مهمان دیگر، 100 هزار تومان به هزینه نهایی اضافه می شود. شرط رزرو این سوییت، حداقل سه شب اقامت است و رزرو بیش از شش روز، شامل تخفیف 10 درصدی می شود.

اجاره سوییت در کیش می تواند شبی شش، هفت میلیون تومان هزینه داشته باشد. این گزینه ها را باید گران ترین سوییت های کیش بدانیم که خب معمولا با امکانات خاصی مثل جکوزی تحویل مسافران داده می شوند. مثلا میزبان یکی از سوییت های دوبلکس و 150 متری هزینه اقامت در آن را شبی هفت میلیون تومان درنظر گرفته است. ظرفیت این سوییت چهار نفر است و بابت مهمان پنجم باید 500 هزار تومان دیگر به صاحبخانه پرداخت کرد. داشتن جکوزی را می توانیم مهمترین آپشن این سوییت گران قیمت بدانیم. از طرفی هزینه هفت میلیون تومانی اقامت در آن با شروع جام جهانی به هشت میلیون تومان می رسد.

هزینه اقامت در سوییت و آپارتمان های کیش

متراژ

مهمترین امکانات

هزینه اقامت (آبان)

هزینه اقامت (آذر)

40 متر

مبلمان و تلویزیون

450 هزار تومان

630 هزار تومان

30 متر

مبلمان و تلویزیون

550 هزار تومان

حداقل یک میلیون تومان

75 متر

اتاق خواب مستر

999 هزار تومان

999 هزار تومان

90 متر

اتاق خواب مستر

840 هزار تومان

سه میلیون و 200 هزار تومان

90 متر

اتاق خواب مستر

-

سه میلیون تومان

150 متر

جکوزی

هفت میلیون تومان

هشت میلیون تومان

منبع: فرارو

به "افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اجاره بها سوییت های کیش همزمان با شروع جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید