آزادسازی حریم مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در دستور کار واقع شده است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آزادسازی حریم مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در دستور کار قرار گرفته است.

آزادسازی حریم مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در دستور کار واقع شده است

نادر فلاحی در بازدید محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی از محموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی با تاکید بر اهمیت این مجموعه به عنوان زمینه ساز معمار وحدت مذهبی و جغرافیایی کشور اظهار کرد: ایران از دیرباز تحقق یکپارچگی ملی و مذهبی خود را مرهون و مدیون سلسه صفوی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین سلسله های ایرانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه آزادسازی و ساماندهی حریم مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان نگین گردشگری بافت تاریخی اردبیل تاثیر بسزایی در رونق گردشگری و اقتصاد گردشگری استان خواهد داشت، اضافه کرد: ارگان های مختلفی از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و شورای اسلامی شهر با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای رسیدن به این مهم همسو و همراه شده اند.

او گفت: تصویب و اجرای طرح بازآفرینی حریم بافت تاریخی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و بازار اردبیل بسیاری از مسائل پیش روی گردشگران داخلی و خارجی از جمله ترافیک و پارکینگ را حل خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "آزادسازی حریم مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در دستور کار واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی حریم مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در دستور کار واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید