آذری: فیفا در نامه اش از فعل باید استفاده کرد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید اصلاح گردد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فیفا در نامه اش از فعل باید استفاده نموده و نمی خواهد انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار گردد.

آذری: فیفا در نامه اش از فعل باید استفاده کرد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید اصلاح گردد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت وگو با، درباره مخالفت مجدد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ 25 اسفند و پیگیری مجدد فدراسیون برای تحقق این امر اعلام کرد: فیفا در نامه خود از قید باید استفاده نموده و فدراسیون باید به شکلی این نهاد را مجاب کند تا انتخابات در همان تاریخ مدنظر برگزار گردد. فیفا تقریبا موضع خود را معین نموده و در نامه اش از لفظ باید استفاده نموده است. معمولا سازمان های بزرگ در نامه های رسمی خود از اینگونه واژه های تاکیدی استفاده نمی نمایند مگر اینکه روی مواضع خود مصر باشند.

او ادامه داد: وقتی فیفا می گوید باید طبیعی است که مسائلی پشت پرده وجود دارد. من نقطه نظر فیفا را می گویم و خودم نظری ندارم. من دنبال برگزار نشدن مجمع انتخاباتی نیستم بلکه جزء آن مدیرانی هستم که می گویم اصلاح اساسنامه بر برگزاری مجمع انتخاباتی اولویت دارد.

او درباره آخرین شرایط درخواست او و 9 عضو دیگر مجمع برای اصلاح اساسنامه فدراسیون گفت: دبیرکل موظف است در اولین مجمع این پیشنهاد را مطرح کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه شنیده می گردد یکی از دلایل او برای انصراف از حضور در انتخابات بحث 2 تابعیتی بودنش است و نمی توانسته در انتخابات شرکت کند، گفت: من خودم کنار رفته ام. 2 تابعیتی بودن من هم به دلیل این است که هم تبعه اصفهان هستم و هم اهواز(باخنده)!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آذری: فیفا در نامه اش از فعل باید استفاده کرد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید اصلاح گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: فیفا در نامه اش از فعل باید استفاده کرد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید اصلاح گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید