اخبار مجلس

آنالیز تحولات صنایع دستی از چند منظر ساختاری و مدیریتی و تعاریف و مفاهیم

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، آنالیز تحولات صنایع دستی از چند منظر ساختاری و مدیریتی و تعاریف و مفاهیم صورت گرفت.

22 شهریور 1402

نماینده مجلس: تفکیک وزارت بازرگانی 5 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت

فارس نوشت: ابوالفضل ابوترابی در مخالفت با گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی گفت: در دوره های گذشته نیز این درخواست مطرح بود روحانی با واسطه و بی واسطه 4 بار تشکیل وزارت بازرگانی را مطرح نمود که مجلس دهم با دقت نظر...

25 تیر 1402

حمله تند نماینده مجلس به میرکاظمی ، فکر کردی، لوتیهستی که گزارش نمی دهی؟

رئیس کمیسیون آموزش با انتقاد شدید از میرکاظمی، رئیس برنامه و بودجه گفت: میرکاظمی باید استعفا دهد.

20 فروردین 1402

سال آینده آب گران می شود ، جزییات افزایش قیمت آب

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو در سال آینده موظف است به ازای فروش هر مترمکعب آب شرب تا دو برابر بیش از الگوی مصرف 15 درصد و برای مشترکانی که بالاتر از دو برابر الگو، مصرف دارند به اندازه 35 درصد نرخ آبها را افزایش دهد.

7 اسفند 1401

اجازه 200 هزار میلیاردی مجلس به دولت ، لایحه اصلاح قانون بودجه 1401 دوفوریتی شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه می دهند که 200 هزار میلیارد تومان اوراق برای پرداخت بدهی های صنعت برق منتشر کند.

12 دی 1401

مالیات اخذ شده از مسافران برای خروج از کشور در هشت ماه سال جاری از کل سال 1400 بیشتر است

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، مالیات اخذ شده از مسافران برای خروج از کشور در هشت ماه سال جاری از کل سال 1400 بیشتر است.

13 آذر 1401

عدم پرداخت 6 ماهه حق مسکن؛ طلبکاری 4 میلیون تومانی کارگران از کارفرمایان

خبرنگاران- حق مسکن کارگران که در جلسه رسمی شورای عالی کار در نوزدهم اسفند سال قبل، 650 هزار تومان معین شده بود، هنوز به تایید نهایی هیات دولت نرسیده است. این درحالی است که در تابستان مسئولان وزارت کار وعده پرداخت حق مسکن کارگران از مهرماه را داده بودند،...

20 مهر 1401

هواپیما ها و کشتی های چین بار دیگر از تنگه تایوان عبور کردند

وزارت دفاع تایوان ادعا کرد هواپیما ها و کشتی های متعلق به چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند.

29 مرداد 1401

بذرپاش: جنس ما افشاگری و غوغاسالاری و ایجاد سروصدای بی جهت نیست

رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: جنس ما افشاگری و غوغاسالاری و ایجاد سروصدای بی جهت نیست؛ البته جزئیات برخورد ها به زودی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

21 خرداد 1401

وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت.

10 خرداد 1401

اختصاص 5.5 میلیارد یورو برای مسکن و اشتغال

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 گفت در نشست امروز، دولت مکلف شد تا سقف 4.5 میلیارد یورو جهت پرداخت تعهدات خود به اشخاص حقیقی و حقوقی و بعلاوه پیشرفت آبادانی کشور و محرومیت زدایی از محل تحویل میعانات گاز و نفت خام صادراتی به قیمت روز...

11 اردیبهشت 1401

شوراهای اسلامی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند

خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند و در این استان به رغم جایگاه و اهمیت آنها، فعالانه اقدام نکرده اند.

6 اردیبهشت 1401

دو شرط مهم برای بهبود شرایط بورس

خبرگزاری خبرنگاران- یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح تاثیر 10 تصمیمی که اخیرا از طریق دولت برای بازار سرمایه گرفته شده است، حذف قیمت گذاری دستوری و توافق مذاکرات سیاسی را دو شرط مهم برای اصلاح شرایط این بازار مطرح نمود.

16 بهمن 1400

دوای درد بحران کم آبی سدسازی متعدد و انتقال آب است؟

در روزهای اخیر با انتشار لایحه بودجه 1401 و تخصیص اعتبار به تعداد زیادی از طرح های ساخت سد و انتقال آب، این سوال مطرح می گردد که آیا صرف هزینه برای چنین طرح هایی منطقی است؟ یک عضو هیئت رییسه فدراسیون آب تاکید می نماید: در شرایط فعلی کشور، ساخت سدهای متعدد...

4 بهمن 1400

کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد

خبرگزاری خبرنگاران- معاون اول رییس جمهور پس از بازدید از یکی از میادین میوه و تره بار تهران با حضور در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به بعضی تفاوت قیمت ها در بازار در مقایسه با نرخ های مصوب ستاد تنظیم بازار تاکید نمود: با توسعه نظارت بر نحوه توزیع...

7 آذر 1400

میرکاظمی: هیچ کس حاضر نیست در این شرایط سرمایه گذاری کند، اصلاح بودجه اجتناب ناپذیر است

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اصلاح بودجه اجتناب ناپذیر است، گفت: درخواست اصلی مردم بهبود وضع معیشت است که تحقق آن با ادامه روال سابق امکان پذیر نیست.

23 آبان 1400

فراوری واکسن با پشتوانه سال ها سرمایه گذاری در پژوهش

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر احسان شمسی کوشگی با اعلام اینکه در دوران همه گیری کووید-19 کمیته ملی اخلاق با جدیت تمام فعال بود، گفت: در زمان کووید-19 سرعت انجام تحقیقات بسیار زیاد شد و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بود که بدانیم محققان...

24 مهر 1400

مهیا شدن زمینه؛ شرط استاندار زنجان برای بازگشایی مدارس

خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: خانواده ها مطمئن باشند تا زمانی که بستر لازم و امن برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس مهیا نشود، اجازه برگزاری حضوری کلاس ها را نمی دهیم.

10 مهر 1400

انتها واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

خبرنگاران/هرمزگان رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تمام اساتید و کارکنان و به طور کلی تمام همکاران ما علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

28 شهریور 1400

ابلاغ 7 مصوبه بر زمین مانده شورای عالی انقلاب فرهنگی به وسیله رئیس جمهور ، لغو اجرای سند 2030

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هفت مصوبه مهم این شورای که مدت ها بر زمین مانده بود، از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شد.

24 شهریور 1400
تعداد: (51)