یک عکاس با هوش مصنوعی برای خود نامزد مجازی درست کرد تا از شر فامیل فضول در امان بماند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، عکاسی به نام Unmesh Dinda از PiXimperfect با ایجاد دوست دختری که در واقع وجود ندارد، قدرت شگفت انگیز ویرایش عکس با هوش مصنوعی (AI) را به نمایش گذاشته است.

یک عکاس با هوش مصنوعی برای خود نامزد مجازی درست کرد تا از شر فامیل فضول در امان بماند

سلفی های متقاعدنماینده دیندا از یک نامزد دوست داشتنی در یک شهر تفریحی حتی دارای نور و سایه های بسیار واقعی است که کاملاً درون عکس نشسته اند. دیندا تنها انسان واقعی در عکس است و زن به وسیله قدرت هوش مصنوعی خلق شده است.

اگر بستگان شما بیشتر از شما نگران ازدواج شما هستند و مرتب مهمانی ها و دید و بازدیدهای شما را به جهنم تبدیل می نمایند، شاید چاره اش برای شما هم همین باشد. باید عکس هایی مانند این را برای آن ها ارسال کنید. دیندا در ویدیوی یوتیوب خود می گوید این باعث می گردد تا مدتی آن ها سکوت نمایند و شگفت زده باقی بمانند. البته فقط برای مدتی!

ماه گذشته، DALL-E اظهار داشت که پس از ممنوعیت قبلی، به کاربران امکان ویرایش تصاویر با چهره انسان را می دهد.

دیندا که یک کانال ویرایش عکس در یوتیوب را اداره می نماید، از این توسعه برای آپلود یک سلفی که گرفته بود استفاده کرد و سپس از ویژگی inpainting استفاده کرد. Inpainting به کاربر این امکان را می دهد که بخشی از تصویر را پاک کند و سپس DALL-E را راهنمایی کند تا با وارد کردن یک پیغام متنی آن فضا را پر کند.

پس از پاک کردن فضایی به میزان دوست دختر در تصویر، دیندا عبارت مرد با دوست دختر را تایپ می نماید که مجموعه ای از شرکای جعلی را ایجاد می نماید.

هنگامی که دوست دختر هوش مصنوعی انتخاب شد، دیندا از ویژگی نقاشی بیرونی استفاده می نماید که عکس را فراتر از مرز اصلی آن توسعه می دهد.

هوش مصنوعی و دوست دختر قلابی

DALL-E و دیگر فراورینمایندگان تصویر هوش مصنوعی در کوشش برای فراوری چهره های انسانی باورپذیر هستند. بنابراین، دیندا چهره دوست دختر خود را برش داد و آن را به برنامه ویرایش عکس با هوش مصنوعی دیگری به نام GFP-GAN ارسال کرد که کار خارق العاده ای برای واقعی تر کردن چهره زن انجام می دهد. سپس عکس در فتوشاپ بارگذاری شد و روی تصویر اصلی تراز می گردد تا یک شریک هوش مصنوعی متقاعد نماینده ایجاد گردد.

دیندا می افزاید: این عکس را به کسی نشان دهید و از او بپرسید که چه چیزی ویرایش شده است، در 90 درصد موارد تشخیص آن سخت است.

دیندا بعلاوه نشان می دهد که چگونه با استفاده از تکنیک های مشابه، ویرایشگر های عکس می توانند افراد را با یاری هوش مصنوعی حذف نمایند. DALL-E با نقاشی روی فردی که قرار است حذف گردد، جایگزینی در آن فضا ایجاد می نماید. و علیرغم پیچیدگی تصویر، هوش مصنوعی یک عکس باورپذیر ایجاد می نماید.

برای عکاسانی که تا به حال زمان زیادی را صرف کوشش برای حذف یک جسم یا شخص پیچیده از عکس نموده اند. این فناوری واقعاً فکر را متحیر می نماید.

ویژگی های خاص انسانی نیز می تواند اضافه گردد، مانند مو. دیندا نشان داد DALL-E حتی سایه ای متفاوت برای مدل های مختلف مو ایجاد می نماید.

کار های بیشتر دیندا را می توانید در یوتیوب، اینستاگرام و وب سایت او پیدا کنید.

منبع: یک پزشک

به "یک عکاس با هوش مصنوعی برای خود نامزد مجازی درست کرد تا از شر فامیل فضول در امان بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عکاس با هوش مصنوعی برای خود نامزد مجازی درست کرد تا از شر فامیل فضول در امان بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید