گواردیولا؛ برنده عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی عنوان بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

گواردیولا؛ برنده عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، با اعلام سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، پپ گواردیولا عنوان بهترین مربی لیگ برتر انگلیس در ماه ژانویه 2021 را به خود اختصاص داد. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی برای کسب این عنوان میکل آرتتا از آرسنال، دیوید مویس از ساوتهمپتون و گراهام پاتر از برایتون را پشت سر گذاشت.

گواردیولای 50 ساله برای هشتمین بار عنوان مربی ماه لیگ برتر را از آن خود کرد و از حیث تعداد کسب این عنوان با یورگن کلوپ، مارتین اونیل و هری ردنپ برابر شد. تیم تحت راهنمایی این مربی اسپانیایی در ماه ژانویه در 6 بازی لیگ برتری به 6 پیروزی دست یافت و ضمن به ثمر رساندن 16 گل، تنها یکبار دروازه اش باز شد.

منچسترسیتی در ماه ژانویه ابتدا با نتیجه 3 بر یک چلسی را شکست داد، سپس برایتون را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و بعد از آن با نتیجه 4 بر صفر کریستال پالاس را در هم کوبید. آبی های شهر منچستر در ادامه استون ویلا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند، وست برومویچ را با نتیجه 5 بر صفر تحقیر کردند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر بر شفیلدیونایتد غلبه کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ کوجی هامی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا؛ برنده عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا؛ برنده عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید