گزینه نیمکت استقلال در آستانه عقد قرارداد تازه ، تصمیم نهایی بعد از مذاکره با آبی ها

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، باشگاه پیکان که از لحاظ مالی برای رقابت با سایر تیم های لیگ فزونی شرایط نامناسبی دارد و بودجه محدودی برایش در نظر گرفته شده اکنون باید به سراغ انتخاب سرمربی نو برود.

گزینه نیمکت استقلال در آستانه عقد قرارداد تازه ، تصمیم نهایی بعد از مذاکره با آبی ها

به گزارش وبلاگ کوجی هامی پس از کش و قوس های فراوان درمورد ادامه همکاری مجتبی حسینی با پیکان و در شرایطی که برنامه های این مربی مورد تایید کمیته فنی باشگاه پیکان نهاده شده بود، در نهایت او شب گذشته با انجام مذاکرات نهایی به آلومینیوم اراک پیوست.

باشگاه پیکان که از لحاظ مالی برای رقابت با سایر تیم های لیگ رجحان شرایط نامناسبی دارد و بودجه محدودی برایش در نظر گرفته شده اکنون باید به سراغ انتخاب سرمربی تازه برود.

شنیده می گردد رسول خطیبی پیش از قطعی شدن انتخابش به عنوان سرمربی مس کرمان مذاکراتی با خودروسازان انجام داده بود اما در نهایت تصمیم گرفت این فصل را در لیگ یک ادامه فعالیت بدهد. ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته طرفدار دیگر گزینه جدی پیکان برای جانشینی حسینی است. این در حافهرست که نام الهامی در روزهای اخیر به عنوان گزینه مدنظر باشگاه استقلال برای راهنمایی این تیم در فصل تازه نیز مطرح شده بود.

ساکت الهامی بعد از جدایی از طرفدار مذاکراتی با چند تیم لیگ رجحان داشت، از جمله نساجی، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک اما بعد از اینکه در فهرست گزینه های استقلال نهاده شد، دو مرحله با این باشگاه مذاکره کرد و حالا با طولانی شدن روند مذاکرات با استقلال و شدت گرفتن این شایعه که باشگاه استقلال قصد به خدمت گرفتن سرمربی خارجی را دارد، احتمال می رود ساکت الهامی هم مسیر خود را تغییر بدهد.

از طرفی مربیانی مانند داود مهابادی و حمید درخشان هم جزء گزینه هایی است که نام آن ها برای حضور در پیکان مطرح شده است.

در نهایت باید دید با توجه به شرایط مالی پیکان، این باشگاه کدام مربی را انتخاب خواهد نمود و البته چه برنامه ای برای حفظ بازیکنان کلیدی و جذب نفرات تاثیرگذار خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه نیمکت استقلال در آستانه عقد قرارداد تازه ، تصمیم نهایی بعد از مذاکره با آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه نیمکت استقلال در آستانه عقد قرارداد تازه ، تصمیم نهایی بعد از مذاکره با آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید