پول خریداران این موبایل پس داده می شود!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، دارندگان وان پلاس 12Rبه خاطر اشتباه وان پلاس می توانند مبلغ کامل گوشی را پس بگیرند.

پول خریداران این موبایل پس داده می شود!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کوجی هامی ، وان پلاس رسماً عذرخواهی و تأیید کرد که گوشی وان پلاس 12R در همه نسخه ها از فضای ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده می کند. البته زمان اعلام این خبر دیر بود، چون بسیاری از افراد گوشی های خود را سفارش داده بودند.

براساس گزارش زومیت، مدل R گوشی وان پلاس 12 در نسخه های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. در هنگام رونمایی، گفته شده بود گوشی در نسخه 16 گیگابایت رم از فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی UFS 4.0 استفاده می کند، اما چنین ادعایی حقیقت ندارد.

فضای ذخیره سازی UFS 4.0 در مقایسه با UFS 3.1، سرعت خواندن و نوشتن بسیار سریع تری دارد و باعث می شود گوشی بازی ها و برنامه ها را زودتر اجرا کند.

کیندر لیو، رئیس و مدیرعامل وان پلاس، در یک پست رسمی اعلام کرده است که اگر دارندگان نسخه مورد بحث گوشی از UFS 3.1 رضایت ندارند، می توانند دستگاه را تا 16 مارس (26 اسفند) مرجوع کنند و مبلغ کامل را پس بگیرند.

قیمت گوشی وان پلاس مدل 12R در کانفیگ پایه، تقریباً 480 دلار است. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی با حداکثر روشنایی 4٬500 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پول خریداران این موبایل پس داده می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول خریداران این موبایل پس داده می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید