مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره نشریات تا 22 فروردین خواهد بود

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، سامانه دریافت آثار تا ساعت 24 روز آدینه 22 فروردین، فعال خواهد بود، سپس پرونده دریافت نشریات بسته خواهد شد.

مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره نشریات تا 22 فروردین خواهد بود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ کوجی هامی، اطلاعیه اداره نشریات دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با دهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی به توضیح زیر است:

به اطلاع می رسانیم که سامانه دریافت آثار تا ساعت 24 روز آدینه 22 فروردین، فعال خواهد بود. سپس پرونده دریافت آثار بسته خواهد شد و ادامه تعطیلی دانشگاه تاثیری در تمدید و فعال شدن مجدد سامانه نخواهد داشت.

https://farhangi.sbu.ac.ir/portal/9thsbujournalsfest/

لذا از دانشجویان خواستاریم موارد زیر را در نظر داشته باشند:

1. همه آثاری که نام مندرج در فرم ثبت نامی با نام صاحب اثر مندرج در فایل بارگذاری شده، اختلاف داشته باشد، از مرحله داوری حذف می شوند.

2. مهم نیست که نشریه (نه اثر) ارسالی از طریق صاحب امتیاز یا مدیر مسئول و یا سردبیر ارسال شده باشد، در هر صورت نشریه ارسالی داوری خواهد شد.

3. اثر ارسالی، باید کاملا منطبق با همانی باشد که در نشریه مذکور، منتشر شده باشد.

4. در بارگذاری هر اثر ضروری است که فقط همان اثر از فایل نشریه جدا سازی و بارگذاری گردد. در صورت بارگذاری همه فایل نشریه، اثر مربوطه از فرایند داوری خارج خواهد شد.

5. تنها در رسته های مربوط به نشریه برتر، گرافیک و صفحه آرایی و بخش فرعی ضروری است فایل نشریه به صورت کامل بارگذاری گردد.

6. در بخش نشریه برگزیده، هر نشریه محدودیت انتخاب یک رسته را دارد. لذا در صورت شرکت در چند رسته، آخرین رسته انتخابی ارسال کننده ، ملاک خواهد بود.

7. تا کنون 447 نفر از دانشجویان در جشنواره شرکت نموده اند. برآورد ما این است که حدود 800 اثر ثبت شده است. لذا چند روز آینده آخرین فرصت برای نشریاتی است که تا به امروز پیروز به بارگذاری نشده اند

.

8. فرآیند داوری از اوایل اردیبهشت ماه شروع خواهد شد، اما در مورد برگزاری اختتامیه در آینده به جمع بندی خواهیم رسید.

9. هرگونه پیشنهاد، نقد و یا نظری در مورد جشنواره و اختتامیه آن دارید، حتما به اطلاع ما برسانید. چرا که، جشنواره برای خود شماست و کیفیت خوب برگزاری آن متکی به مشارکت و ارائه پیشنهادهای خلاقانه شماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره نشریات تا 22 فروردین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار دهمین جشنواره نشریات تا 22 فروردین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید