فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402؛ یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می نماید!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402؛ یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می نماید!

وبلاگ کوجی هامی | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ کوجی هامی ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 26 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ب

شما در خصوص چگونگی ادامه دادن به کاری که انجام می دهید، حس عدم اطمینان دارید. به شما توصیه می گردد سرعت خود را کم کنید و آهسته تر عمل کنید. کمی از کار فاصله بگیرید؛ یک هفته مرخصی بگیرید.

اردیبهشت: ج ج ب

امروز دستاورد های زیادی نخواهید داشت. می توانید انرژی خود را برای فردا و آغازی تازه ذخیره کنید. برای به چالش کشیده شدن آماده شوید. کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارد و شما به تمام یاری هایی که می توانید از دیگران بگیرید، احتیاج خواهید داشت.

خرداد: آ د د

اگر کار تیمی ای را آغاز نموده اید، مطمئن شوید که همه به وظایف خود درست عمل می نمایند. هیچ فردی نباید به کار های متفرقه بپردازد؛ در غیر این صورت، بر اثربخشی بقیه تاثیر می گذارد.

تیر: آ ج آ

وقتی خوش می گذرانید و اوقات فراغت زیادی دارید، زمان به سرعت می گذرد. همواره همینطور است، نه؟ حتی اگر با اکراه به سمت کار و تعهدات خود باز می شد، باید سپاسگزار باشید که کاری برای انجام دادن دارید. خیلی ها هستند که وقت زیادی دارند، اما چیزی برای ارائه ندارند. اجازه ندهید کارهایتان به باری روی دوش تان تبدیل شوند. با انرژی مثبت به سراغ آن ها بروید.

مرداد: ب ب ج

امروز، روز پرباری خواهد بود. توجه خود را بر روی کاری که می خواهید انجام دهید متمرکز کنید. اگر ضروری است جاه طلبی های خود را تغییر دهید، این کار را انجام دهید. شما باید نتیجه را معین کنید و ببینید چه تاثیری بر حلقه اجتماعی شما می گذارد..

شهریور: آ آ آ

در کوشش برای نشان دادن اینکه هنوز هم توانایی انجام فعالیت های ورزشی را دارید، بی فایده خود را خسته نکنید. اگر به سختی می توانید نفس بگیرید، وقت آن است که فشار را کم کنید و حتی به پزشک مراجعه کنید.

مهر: ج ب د

سردرگمی های این هفته، باعث می گردد یک مورد مهم را که باید در اولویت قرار می دادید، فراموش کنید. اجازه دهید شهود درونی شما پاسخ سوالی را که مدت هاست در پی آن هستید، بدهد.

آبان: د د د

زندگی برای شما مانند معمایی از ناراحتی ها و پیروزی هاست. انگار برای رسیدن به رویا های خود پر از امید هستید، و ناگهان یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می نماید. اما اقبال شما بلند است. اگر راه چاره آخرین بخش معمای خود را بیابید، شکی نیست که به خواسته های خود می رسید. مقصد شما، ثروت است.

آذر: د د ج

شما مشتاقانه منتظر اول هفته بوده اید. یک اتفاق جزئی نباید شما را از برنامه ریزی هایی که نموده اید باز دارد. شرایط را با دیدگاهی عملی ارزیابی کنید و معین کنید که برای حل مشکل، به چقدر زمان احتیاج دارید. سپس روی کار هایی که باید قبل از فرا رسیدن بعد از ظهر شنبه تمام شوند، تمرکز کنید.

دی: آ د آ

گاهی اوقات ممکن است فکر شما موانع و مسائل را آنقدر مرور کند تا راه چارهی برای یک مشکل بیابد. از این طریق می توانید شغل فعلی خود آنالیز کنید و آن را برای خود معنادار کنید.

بهمن: ب ب ج

باید برای خود حد و مرزی قائل شوید. شما بیش از حد برای دیگران از خودتان مایه می گذارید. درست است که از این طریق می توانید دوستان زیادی را به زندگی خود جذب کنید، اما باید حواس تان به خودتان هم باشد.

اسفند: آ ب آ

شما باید پروژه هایی را که مهم می دانید آغاز کنید. این ماه، پیشرفت های زیادی خواهید داشت، زیرا تمام ویژگی هایی که برای موفقیت ضروری است را بروز می دهید. انرژی شما بالاست و اثربخشی شما در بالاترین حد خود است. ممکن است در حوزه روابط عاشقانه چندان خوب عمل نکنید. یک آشنایی تازه، باعث ایجاد یک دوستی خوب می گردد.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402؛ یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز شنبه 26 فروردین 1402؛ یک اتفاق غیر منتظره شما را ناراحت می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید