سوء استفاده 25 هزار دلاری مرد تعمیرکار از آلزایمر یک پیرزن

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، یک مرد تعمیرکار در تورنتو کانادا ضمن سوء استفاده از بیماری آلزایمر یک زن کهنسال، از وی حدود 25 هزار دلار پول گرفت. این تعمیرکار خاتمه توسط اطرافیان این پیرزن شناسایی شد.

سوء استفاده 25 هزار دلاری مرد تعمیرکار از آلزایمر یک پیرزن

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این مرد به طور مکرر به خانه زنی که دچار آلزایمر بود می رفت و هر بار به بهانه تعمیرات سقف از وی پول طلب می کرد. این طلب پول به دلیل تعمیرات سقفی انجام می شد که درواقع که او هرگز این کار را به پایان نرساند.

گفته می گردد این زن 80 ساله مبتلا به آلزایمر که متاسفانه فراموش می کرد تعمیرکار خبر نکرده و حتی این تعمیرکار تا کنون هیچ کاری برای وی انجام نداده است، قربانی این مرد بی وجودان شد. جاشوآ کاتینگهام یکی از مقامات پلیس تورنتو در این خصوص می گوید: این که فرد متهم پس از انجام این کار چگونه می تواند خود را در آینه نگاه کند ، درک آن بسیار سخت است.

ماجرای این کلاهبرداری زمانی افشا شد که افرادی که مسئول نظارت بر امور اقتصادی این زن بودند ، پنج چک را که در طول تابستان گذشته برای مظنون نوشته شده بود ردیابی کردند. کانینگام گفت که مظنون ، یک مرد 25 ساله است. البته احتمال این که دادگاههای وی کمی طولانی گردد زیاد است. چرا که انکان شهادت مستقیم قربانی به علت بیماری آلزایمر وجود ندارد و باید بر اساس شواهد مکتوب روی پرونده کار کرد.

کانینگهام به ویژه به سالمندان را یادآوری می نماید که هرگز اجازه ندهند هر فرد غریبه ای وارد خانه آنها گردد. افرون بر این، هرگز به تماس های تلفنی یا ایمیل های درخواست نشده برای مشاغل یا خدماتی مانند این ماجرا پاسخ ندهد.

منبع: انتخاب

به "سوء استفاده 25 هزار دلاری مرد تعمیرکار از آلزایمر یک پیرزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء استفاده 25 هزار دلاری مرد تعمیرکار از آلزایمر یک پیرزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید