درمان سریع بیماری های آنورکتال با لیزر

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، اگر شما هم در پی درمان بیماری های نشیمنگاه خود هستید و هنوز نتوانستید تصمیم بگیرید که از کدام روش این کار را انجام دهید,بهتر است همین حالا این مقاله را بخوانید تا با بیماری خود بیشتر آشنا شده و خودتان هم بتوانید کاری بکنید.البته در نظر داشته باشید که تمام محتوای این مقاله بر اساس منابع انگلیسی زبان بوده و هیچ مسئله ای در آنها وجود ندارد.

درمان سریع بیماری های آنورکتال با لیزر

متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی در جوامع امروزی و پیداش ابزارهای تفریح که احتیاجی به حرکت ندارند,میزان فعالیت سنین مختلف تا حد زیادی کاهش پیدا نموده و همین مورد باعث شده که ما بیماری های نشیمنگاه را در بچه ها هم مشاهده کنیم.در گذشته به هیچ نام اینطور نبود و با داشتن رژیم غذایی مناسب (مملو از فیبر و مواد مغذی) به همراه فعالیت (بازی و ورزش) درصد بیماری تا حد زیادی کنترل میشد.

بواسیر و انواع آن

انواع بیماری های نشیمنگاه

در نظر داشته باشید که بیماری های مقعدی در انواع مختلفی دیده می شوند که تعدادی از انها شباهت زیادی به یکدیگر دارند که در ادامه شرح خواهیم داد.فقط این مورد را بدانید که به هیچ نام نباید درمان این مسائل را به تاخیر بیاندازید و تصور کنید که خودشان از بین خواهند رفت (چرا که در بعضی موارد بیماری شدت بیشتری پیدا نموده و مسائل دیگری برای شما به وجود خواهد آورد).

بواسیر و انواع آن

در ابتدا می خواهیم بواسیر یا همان هموروئید را آنالیز کنیم که بیشترین درصد در بین سایر موارد را دارد و هر کسی ممکن است در دامش بیوفتد.زمانی که در اثر فعالیت سنگین یا نشستن بیش از میزان فشار زیادی به وریدهای اطراف ناحیه مقعدی وارد می گردد,بواسیر ایجاد خواهد شد که به مرور زمان پیشرفت نموده و باعث بروز یک سری مسائل از جمله افتادگی بافت و خونریزی می گردد.هموروئید در دو نوع داخلی و خارجی تشکیل می گردد که نوع داخلی آن در 90% مواقع با خونریزی همراه بوده و از آن طرف دردی ایجاد نمی کند.اگر متوجه درد در بدن خود شده اید,ممکن است بیماری دیگری هم باشد یا اینکه بدنتان عفونت نموده و از این رو باید سریعا به پزشک مراجعه کنید!

اما در نوع خارجی قضیه برعکس شده و با درد همراه است.البته در ابتدا شدت درد بسیار اندک بوده و چندان جلب توجه نمی کند و بعد از مدتی فرد دیگر تحمل آن را نخواهد داشت! نکته ای که می توان گفت این است که معمولا روش های خانگی بر روی بواسیر خارجی بهتر عمل می نمایند,چرا که دسترسی کافی به محل مورد نظر وجود دارد و می توانید مستقیم پماد یا هر ماده دیگری را بزنید.

شقاق یا فیشر و مراحل آن

شقاق که نام علمی آن فیشر است,شباهت زیادی به بواسیر دارد با این تفاوت که معمولا خونریزی و درد را همزمان داشته و همین مورد باعث شده است که افراد سریعا به پزشک مراجعه نمایند.برای درمان شقاق در ابتدا باید بدانید که این بیماری در اثر وارد شدن ضربه و خراش به ناحیه مقعدی (حساس) به وجود می آید که به راحتی قابل تشخیص است.

درمان سریع بیماری های آنورکتال با لیزر

شقاق خود در دو نوع مختلف دیده می گردد که اولین نوع شقاق مزمن نام دارد که اگر بیماری زیر 12 هفته طول بکشد خواهد بود و اگر از 12 هفته بیشتر گردد به آن شقاق مزمن گفته می گردد.نکته این است که نوع مزمن معمولا خونریزی و درد غیر قابل انکاری دارد که می تواند برای هر کسی مشکل ایجاد کند.

کیست مویی چیست و چطور به وجود می آید؟

کیست خود به معنی جمع شدن چرک و باکتری در یک نقطه از بدن است که می تواند بسیار خطرناک باشد.این مشکل در هر کجا که باشد باید سریعا برای درمان اقدام کنید و به هیچ نام بدون نظر پزشک از روش های خانگی یا داروها یاری نگیرید که شرایط را بدتر خواهد نمود.کیست مویی همانطور که از نامش پیدایست,زمانی ایجاد می گردد که ساقه مو نتواند راهی به بیرون پیدا کند و در زیر پوست حبس گردد که این گیر کردن می تواند باعث ایجاد تورم و قرمزی در ناحیه مورد نظر شده و از آن طرف عفونت کند.در حال حاظر برای درمان کیست مویی روش های جراحی و لیزر پیشنهاد می شوند که لیزر بیماری را در مدت 20 دقیقه از بین خواهد برد و بعد از آن تنها احتیاج است که یک سری مراقبت ها انجام دهید که مسئله ای ایجاد نگردد.

فیستول مقعدی (آنال)

در رابطه با فیستول باید بگوییم که اغلب بر اثر خالی کردن چرک و مواد اضافی از یک نقطه از بدن (آبسه) ایجاد شده و حتما باید لیزر گردد! چرا که روش های خانگی به طور کلی تاثیری ندارند و در جراحی سنتی هم احتمال انتقال عفونت یا اشتباهات پزشکی به نسبت بالاست و پیشنهاد نمی گردد.برای آغاز درمان بیماری فیستول کافیست یک روز وقت مشاوره رایگان بگیرید تا پزشک به طور کامل شما را معاینه و وقت لیزر بدهد.این کار به هیچ نام درد و خونریزی ندارد و احتیاجی به نگرانی در این رابطه نیست.

نکات پایانی

در آخر هم این مورد را در نظر داشته باشیم که تمام خدمات مرکز درمان Marketingparadise با برترین قیمت در سطح تهران انجام می گردد و با این تجهیزات و کادر پزشکی,قطعا ضرر نخواهید کرد! بعلاوه از داروی بیهوشی که عوارض خطرناکی دارد استفاده نمی کنیم و از این رو تمام افراد حتی کسانی که بیماری های زمینه ای و قلبی دارند هم می توانند از مشاوره رایگان و خدمات کلینیک استفاده نمایند.

منبع: هفت گنج

به "درمان سریع بیماری های آنورکتال با لیزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان سریع بیماری های آنورکتال با لیزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید