خبرنگاران المیادین: آمریکا یک کاروان حامل عناصر داعش را به سوریه انتقال داد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تهران- خبرنگاران- شبکه خبری المیادین روز دوشنبه گزارش داد؛ آمریکا یک کاروان(احتمالا) حامل عناصر داعش را از سوریه به سمت مرزهای عراق انتقال داده است.

خبرنگاران المیادین: آمریکا یک کاروان حامل عناصر داعش را به سوریه انتقال داد

به گزارش المیادین، این کاروان نظامی آمریکا با پشتیبانی هوایی دو بالگرد آمریکایی از سوریه به سمت مرزهای عراق حرکت کرد.

بر اساس این گزارش، کاروان نظامی از شهر الشدادی در استان الحسکه به سمت مرزهای عراق حرکت و وارد خاک این کشور شده است.

منابعی به خبرنگار المیادین در عراق گفتند که گزارش های اطلاعاتی امنیتی حاکی است؛ عناصر داعش در حد فاصل استان های صلاح الدین، الانبار و دیاله فعال شدند.

این در حالی است که نیروهای مشترک الحشد الشعبی، ارتش و مرزبانی عراق در پاسخ به تحرکات اخیر داعش در مرزهای عراق و سوریه در غرب الانبار، عملیات رمضان یک را از امروز دوشنبه در منطقه عکاشات شروع کردند.

منطقه مرزی الولید در غرب الانبار روز گذشته (یکشنبه) شاهد فعالیت داعش بود؛ به نحوی که عناصر این گروه تروریستی توانستند شیخ طلال العمسی شیخ عشیره العمسی از قبیله عنزه را در جریان درگیری هایی که بین نیروهای مسلح و عشایر با داعش رخ داد، به قتل برسانند.

اعضای گروه تروریستی داعش همچنین یکی از اعضای شورای بخش الولید را در جریان حمله به منزل او هنگام افطاری به قتل رسانده و پسر او را ربوده و به مکان نامعلومی بردند.

پیش از این نیز نیروهای الحشد الشعبی از شنبه گذشته عملیات جست وجوی گسترده برای تعقیب عناصر داعش را در مناطق غرب دریاچه الرزازه و ثمیل در استان الانبار شروع نموده بودند.

گروه تروریستی داعش همزمان با شروع ماه مبارک رمضان تحت عنوان غزوه رمضان فعالیت های تروریستی خود را در استان های سنی نشین غرب، شمال و شرق پایتخت عراق افزایش داده است.

بعضی کارشناسان امنیتی عراق نسبت به این تحرکات تازه داعش هشدار داده و خواهان هوشیاری بالای نیروهای مسلح عراق در برابر این تحرکات مشکوک تروریست ها شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران المیادین: آمریکا یک کاروان حامل عناصر داعش را به سوریه انتقال داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران المیادین: آمریکا یک کاروان حامل عناصر داعش را به سوریه انتقال داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید