حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مارمایس یکی از مقاصد محبوب در تور ترکیه است. برای آشنایی با حمل و نقل عمومی این شهر با خبرنگاران همراه باشید.

حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه

با توجه به حمل و نقل عمومی در مارماریس، گردشگردان می توانند با استفاده از دولماس (Dolmus)، تاکسی، تاکسی دریایی یا با اجاره ماشین در مارماریس جابه جا شوند. دولماس یکی از محبوب ترین و رایج ترین وسیله ها است، علاوه بر این، گردش به وسیله تور اتوبوس در مارماریس معروف است به خصوص آن هایی که راهنما دارند بهترین گزینه برای بازدیدکنندگان است. از مرکز مارماریس و قسمت قدیمی شهر می توان، به راحتی با پیاده روی، دیدن کرد.

دولماس ارزان ترین و راحت ترین راه برای جابه جایی در مارماریس است. این وسیله ها از مرکز شهر حرکت می کنند، بیشتر از فروشگاه تانساس (Tansas) و هرجایی که بخواهید شما را پیاده می کنند. خطوط دولماس زیادی وجود دارد که گردشگران را به هر جایی که بخواهند می برند. دولماس ها تا ساعت 2 بامداد کار می کنند.

همچنین مینی بوس های زیادی برای اطراف شهر و روستاها مانند Hisaronu، Datca، Koycegiz و غیره وجود دارد.

برای شهرهای Icmeler و Turunc از مارماریس تاکسی های دریایی وجود دارد که برای گردشگران بسیار محبوب است.

تاکسی ها در مارماریس زرد رنگ هستند و علامت تاکسی نیز روی سقف آن ها قابل مشاهده است.

اجاره ماشین در مارماریس بسیار راحت و کارآمد است مخصوصا برای کسانی که می خواهند بیشتر گردش کنند. اجاره ماشین چند مزیت عالی دارد مثلا شما می توانید آزادانه طبق برنامه ریزی خود گردش کنید و نگران ازدست دادن تور اتوبوس نباشید. همچنین به این معناست که می توانید از مکان های بیشتری دیدن کنید و به خوبی از وقتتان استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین این است که دیگر نگران پیدا کردن تاکسی در فرودگاه یا پیدا کردن وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر که با آن ها آشنایی ندارید، نیستید.

منبع: کجارو / marmaristown.com

به "حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید