حسن یزدانی تمرینات خود را در زادگاهش پیگیری می کند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان بسیاری از فعالیت ها و سالن های ورزشی تعطیل شد تا زنجیره این بیماری قطع شود. بدین ترتیب کشتی ایران هم با تعطیلی تمامی رویدادها و اردوهای تیم ملی روبرو شد و این تعطیلی همچنان تا امروز ادامه دارد.

حسن یزدانی تمرینات خود را در زادگاهش پیگیری می کند

اما یکی از اتفاقات تاریخی که در شهرستان جویبار مهد کشتی ایران رخ داد، تعطیلی سالن های کشتی این خطه قهرمانان پرور بود که هیچ عاملی تا پیش از این نتوانسته بود چراغ این سالن ها را به خاموشی بکشد. به گفته بسیاری از مربیان سازنده و قدیمی این خطه کشتی خیز، هیچگاه سابقه نداشته سالن های کشتی جویبار خالی از کشتی گیران باشد که شیوع ویروس کرونا یک تعطیلی تاریخی را در این منطقه باعث شد.

خوشبختانه به تازگی با فروکش کردن نسبی موج ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور، درب برخی از سالن های کشتی جویبار هم به روی تعدادی از کشتی گیران باز شده تا این قهرمانان بتوانند با رعایت کامل موارد بهداشتی به تمرینات انفرادی مشغول باشند.

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک هم یکی از کشتی گیران ملی و نامدار شهرستان جویبار محسوب می شود که مدتهاست فرایند درمانی و تمرینات ویژه خود تا رسیدن به دوران طلایی را در زادگاهش پیگیری می کند.

هر چند تعدادی از سالن های کشتی این منطقه همچنان به دلیل ویروس کرونا فعالیتی ندارند، اما اهالی کشتی جویبار امیدوارند هر چه زودتر شور و هیجان همیشگی به سالن های تمرین بازشود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حسن یزدانی تمرینات خود را در زادگاهش پیگیری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی تمرینات خود را در زادگاهش پیگیری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید