تداوم دریافت شناسه برای لوازم یدکی خودرو

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رییس اتحادیه لوازم یدکی و قطعات خودوریی کهگیلویه و بویراحمد گفت : دریافت شناسه برای لوازم یدکی خودرو به ویژه بابت موجودی های انبار واحدهای صنفی و شرکت ها تداوم دارد.

تداوم دریافت شناسه برای لوازم یدکی خودرو

بختیاری گفت:بر اساس بخشنامه تازه معاونت صنایع عمومی وزارت صمت و با توجه به استقبال واحد های صنفی- فراوریی، بستری مهیا شده که این واحد ها بتوانند همچنان به ثبت کالاهایشان در سامانه جامع تجارت و اخذ شناسه کالا بپردازند.

او گفت: واحد ها بعلاوه می توانند از تسهیلات مربوطه استفاده نمایند که شامل رسمی شدن کالاهایشان، تسهیلات بانکی و سایر تسهیلاتی است که به صنایع اختصاص می یابد، خواهد بود.

پیش از این پانزدهم مهر ماه آخرین مهلت قانونی به منظور ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم یدکی خودرو اعلام شده بود. کد های شناسه قطعات در راستای اصالت سنجی بر روی آن ها درج می گردد.

از نیمه مرداد ماه، 55 گروه قطعه باید با کد رهگیری به بازار عرضه گردد و فراورینمایندگان موظفند این گروه فراوریاتشان را با کد رهگیری فراوری و به بازار عرضه نمایند، البته برای قطعاتی که در بازار بدون کد موجود است نیز فرصت داده شده تا کد رهگیری دریافت نمایند.

وبلاگ کوجی هامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تداوم دریافت شناسه برای لوازم یدکی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم دریافت شناسه برای لوازم یدکی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید