بهمنی: به خاطر آرامش تیم ملی فعلاً با ملی پوشان صحبت نمی کنیم، زارع و ساروی به شهرشان تعصب دارند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، مدیرعامل فولادین ذوب آمل گفت که به جز امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی که آملی هستند، این تیم هنوز با هیچ ملی پوشی برای حضور در لیگ مذاکره نکرده است.

بهمنی: به خاطر آرامش تیم ملی فعلاً با ملی پوشان صحبت نمی کنیم، زارع و ساروی به شهرشان تعصب دارند

بابک بهمنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کوجی هامی در مورد حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر آزاد و فرنگی گفت: در حد بضاعت مان خواستیم به کشتی خدمت کنیم و آمده ایم که در کشتی بمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که دو مدال برنز کشتی گیران آملی در المپیک چقدر در این تصمیم تاثیرگذار بوده است، گفت: دو مدال برنز خیلی تاثیر داشت. کل کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو 7 مدال گرفت که 4 تا از آنها به کشتی رسید. از بین این 4 مدال آور، سه نفر اهل استان مازندران بودند که دو نفرشان آملی هستند. این افتخار کمی نیست که شهر کوچکی مثل آمل دو مدال المپیک می گیرد. پیش تر هم پهلوان قاسم رضایی این راستا را برای سایر کشتی گیران شهرستان هموار کرد. او یک مدال طلا و یک برنز المپیک دارد و اکنون آمل 4 مدال المپیک در کارنامه اش می درخشد.

مدیرعامل مجموعه فولادین ذوب آمل (فذا) که علاوه بر عضویت در هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران، ریاست هیئت کشتی شهرستان آمل را هم در اختیار دارد، در مورد انتخاب سرمربیان آزاد و فرنگی این تیم در لیگ پیش رو، گفت: به واسطه حضوری که در کشتی دارم، با این رشته بیگانه نیستم. قاسم رضایی و مصطفی میرعمادیان دو شخص کلیدی و دلسوز کشتی مازندران هستند که رضایی مدیر و رئیس کمیته فنی تیم فرنگی باشگاه است. در حال حاضر برای بستن تیم از مشاوره میرعمادیان در کشتی آزاد استفاده می کنیم. هر دوی این عزیزان به ما کمک می کنند، ضمن اینکه حسن حسین زاده هم در کنار ما خواهد بود. هنوز تصمیمی در مورد سرمربیان دو تیم گرفته نشده و این کار را به آینده موکول کرده ایم.

بهمنی، بومی گرایی را دستور کار تیمش دانست و در مورد اینکه آیا به فکر جذب قهرمان المپیک و قهرمانان غیر بومی هم هستند، گفت: در کنار بومی گرایی در صورت لزوم از برخی کشتی گیران خوب کشور هم استفاده خواهیم کرد. رضا گرایی قهرمان بسیار ارزنده، خوب و بااخلاقی است. به داشتن جوانانی مثل او افتخار می کنیم، اما چه در بحث سرمربیگری و چه جذب کشتی گیران، ما اولویت را تیم ملی می دانیم که قصد شرکت در مسابقات جهانی را دارد. به خاطر آرامش کشتی در آستانه جهانی، غیر از امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی که قهرمانان آمل هستند و به تیم شهرشان تعصب دارند، سمت ملی پوشان نرفتیم که آرامش بر تیم ملی حاکم باشد و کشتی گیران با لیگ فکرشان درگیر نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهمنی: به خاطر آرامش تیم ملی فعلاً با ملی پوشان صحبت نمی کنیم، زارع و ساروی به شهرشان تعصب دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمنی: به خاطر آرامش تیم ملی فعلاً با ملی پوشان صحبت نمی کنیم، زارع و ساروی به شهرشان تعصب دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید