امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی موجود در اسکو جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، فرماندار شهرستان اسکو امکانات ، تجهیزات بهداشتی و درمانی تنها بیمارستان این شهر را جوابگوی احتیاج های درمانی جمعیت 200 هزار نفری این شهرستان ندانست.

امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی موجود در اسکو جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست

آقای فیروزی در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت شهرستان اسکو با خیرین و پزشکان این شهرستان هدف از این نشست را پیگیری مسائل و مسائل حوزه بهداشت و درمان این منطقه بیان کرد و گفت: علیرغم قدمت بالای 50 سال بیمارستان امام (ره)اسکو، این مرکز درمانی از نظر تجهیزات و امکانات دارای نواقص و کمبود هایی است که ضروری است به همت خیرین و سایر منابع مالی تجهیز و تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به جمعیت 210 هزار نفری این شهرستان، امکانات و تجهیزات تنها بیمارستان عمومی این شهر را متناسب با جمعیت این شهرستان ندانسته و بر تکمیل و تجهیز فوری آن تاکید نمود.

وی اضافه کرد: در کنار این خدمات مقرر شد پزشکان اهل اسکو که مقیم شهر تبریز هستند در قالب میز خدمت در روستا های محروم این شهرستان حضور یافته و به طبابت و ویزیت رایگان اقدام نموده و با حضور در کلینیک تخصصی بیمارستان اسکو در روز های مشخص شده نسبت به ارائه خدمات درمانی به همشهریان و مراجعه کنندگان اقدام کنند.

وبلاگ کوجی هامی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی موجود در اسکو جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی موجود در اسکو جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید