یک اکشن اول شخص تک نفره بر اساس ایپکس لجندز در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که استودیوی ریسپاون (Respawn) در حال ساخت اثری تک نفره براساس بازی بتل رویال ایپکس لجندز است.

یک اکشن اول شخص تک نفره بر اساس ایپکس لجندز در دست ساخت است

در حال حاضر این استودیو در حال کار روی پروژه های مختلفی است. Star Wars Jedi: Survivor در دست توسعه است و سال آینده عرضه خواهد شد و از طرفی دو پروژه دیگر بر اساس جنگ ستارگان نیز در کنار یک تیراندازی اول شخص و یک بازی استراتژیک با همکاری Bit Reactor در حال ساخت هستند. پشتیبانی از بازی ایپکس لجندز نیز به طور مداوم در حال اجرا است. با این حال به نظر می رسد که استودیو میخواهد تا فعالیت های خود را بیش از پیش توسعه دهد.

شایعات در گذشته ادعا نموده بودند که استودیو در حال کار روی یک بازی تیراندازی اول شخص نو است که روی پویایی (mobility) و استایل (style) تمرکز ویژه ای داشته و به نظر می رسد که این بازی نه تنها تک نفره خواهد بود، بلکه در جهانی ایپکس لجندز نیز جریان خواهد داشت. در واقع آگهی های شغلی نو استودیو به این موارد اشاره نموده اند.

برای کسانی که امیدوارند این بازی همان نسخه سوم سری تایتان فال باشد، احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد. اگرچه ریسپاون به عنوان خالق این جهان، همچنان به جهان و المان های آن متعهد است، اما قبلا به صراحت اعلام نموده است که تایتان فال 3 به این زودی ها منتشر نخواهد شد. لازم به ذکر است که در جهانی ایپکس لجندز، پتانسیل های داستان سرایی زیادی وجود دارد چرا که این اثر دارای شخصیت های متنوعی است که می توانند داستان منحصربه فرد خود را در یک بازی جداگانه دریافت نمایند.

بعلاوه از آنجایی که تایتان فال 2 به دلایل متعدد که یکی از آن ها عرضه بازی های کال آو دیوتی و بتلفیلد در بازه زمانی مشابه بود، با شکستی تجاری روبرو شد و نتوانست انتظارات الکترونیک آرتز را رفع کند، طبیعی است که استودیوی سازنده تمرکز خود را روی ساخت اثری با موضوع ایپکس لجندز بگذارد. بازی بتل رویالی که از زمان عرضه تا به امروز به محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا نموده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست اما به نظر می رسد که کمپانی الکترونیک آرتز، سال 2024 یا 2025 را برای انتشار بازی هدف قرار داده است.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "یک اکشن اول شخص تک نفره بر اساس ایپکس لجندز در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اکشن اول شخص تک نفره بر اساس ایپکس لجندز در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید