یاران کاظمی بالاخره پیروز شدند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، خبرنگاران: در هفته سی و پنجم لیگ بسکتبال چین، یاران مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی حریفان خود را شکست دادند و یاران حدادی مغلوب حریف خود شدند.

یاران کاظمی بالاخره پیروز شدند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، در هفته سی و پنجم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم کینگدائو دابل استارز با حضور حامد حدادی مقابل حریف خود تن به شکست داد. در این بازی که در سالن ریورساید اسپورت آره نا شهر شانکسی برگزار گشت، تیم شانکسی ژونجین با نتیجه 124 بر 114 از سد یاران حامد حدادی گذشت.

سنتر 218 سانتی متری ایران در این دیدار 37 دقیقه در زمین بود و با کسب 18 امتیاز و 12 ریباند، موثرترین بازیکن تیمش بود. جاستین دنتمون 30 امتیاز و 4 ریباند دیگر برای کینگدائو به دست آورد. فون ویفر، بازیکن تیم شانکسی با ثبت 51 امتیاز، 4 ریباند و 5 پاس گل، موثرترین بازیکن زمین بود.

تیم جیانگسو تونگشی با حضور 45 دقیقه ای مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران به سومین پیروزی متوالی خود رسید و یک پله در جدول لیگ صعود کرد. جیانگسو بازی مقابل ژیجیانگ گوانگشا لاینز را با نتیجه 109 بر 101 به سود خود انتها داد. کامرانی در این بازی 21 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس گل کسب کرد. برندون کاستنر نیز 40 امتیاز برای تونگشی به دست آورد و الی هولمن 28 امتیاز برای ژیجیانگ به دست آوردند.

در دیگر بازی این هفته، چونگ کینگ با حضور ارسلان کاظمی بعد از مدت ها طعم پیروزی را چشید. یاران ارسلان کاظمی با نتیجه 107 بر 102 فوجیان استورجیون را شکست داد. کاظمی در این دیدار 41 دقیقه بازی کرد و 20 امتیاز و 16 ریباند داشت.

در انتها هفته سی و پنجم لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تونگشی با 10 پیروزی و 25 شکست در جایگاه شانزدهم، تیم کینگدائو با 27 پیروزی و 8 شکست در مکان سوم و چونگ کینگ با 4 پیروزی و 31 شکست در جایگاه بیستم (آخر) لیگ بسکتبال چین جای دارند.

منبع: تسنیم

به "یاران کاظمی بالاخره پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران کاظمی بالاخره پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید