کاراته وان اتریش، سلام عباسعلی به المپیک 2020 با کسب مدال طلا

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، حمیده عباسعلی با فزونی در دیدار نهایی وزن 68+کیلوگرم بانوان مسابقات کاراته وان اتریش ضمن دستیابی به مدال طلا، کسب دومین سهمیه المپیگ کاراته ایران را شیرین تر کرد.

کاراته وان اتریش، سلام عباسعلی به المپیک 2020 با کسب مدال طلا

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، روز پایانی سومین مرحله رقابت های لیگ برتر جهانی کاراته وان در سال 2020 از ساعاتی پیش با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال مسابقات آغاز شد و در دیدار نهایی وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان با برتری 2 بر یک مقابل سیلیو فراکوتی از ایتالیا به مدال طلا رسید تا پرونده نمایندگان کشورمان در این مرحله از مسابقات با کسب دو مدال طلا بسته شود.

عباسعلی روز گذشته (شنبه) برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد الکساندرا استوبلیوا از بلغارستان گذشت و در ادامه با نتیجه 3 بر صفر جمی چینز از تونس را شکست داد.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در دور سوم نیز مقابل صوفیا برولتسوا از قزاقستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی رسید. او در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مقابل ماریا گارسیا توری از اسپانیا به برتری رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

حمیده عباسعلی با وجود مصدومیت در دیدار نهایی پیروز به کسب مدال طلا شد و دومین سهمیه المپیک کاراته ایران را شیرین تر کرد.

پیش از این بهمن عسگری پیروز به کسب مدال طلا شده بود و ذبیح الله پورشیب نیز با شکست در دیدار رده بندی مسابقات در جایگاه پنجم قرار گرفته بود. فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتا و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، علی اصغر آسیابری و سجاد گنج زاده نیز از دور مسابقات کنار رفته بودند.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور جهان از روز جمعه 10 اسفند ماه در سالزبورگ اتریش آغاز شده است و امروز به پایان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته وان اتریش، سلام عباسعلی به المپیک 2020 با کسب مدال طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، سلام عباسعلی به المپیک 2020 با کسب مدال طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید