مسیر رسمی دریافت مسائل خدمات وزارت ارتباطات سامانه 195 است

به گزارش وبلاگ کوجی هامی ، عیسی زارع پور شب گذشته (چهارشنبه 23 آذرماه) در پستی در یکی از پیغام رسان های داخلی آورده است:

مسیر رسمی دریافت مسائل خدمات وزارت ارتباطات سامانه 195 است

همیشه در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی می کنم علاوه بر خواندن پیغام های مردمی که به وسیله پیغام رسان ها برایم ارسال می گردد، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیت های آن را در شبکه های اجتماعی هم جستجو کنم، چرا که گاهی بعضی از مسائلی که کاربران در شبکه های اجتماعی بصورت عمومی بیان می نمایند ممکن است در پیغام های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش هایی که هر روز به وسیله مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می گردد هم دیده نگردد.

امروز پس از خاتمه جلسه دولت و در مسیر برگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن مرسوله پستی خود گله مند است، بلافاصله اسکرین شات توییت ایشان را جهت پیگیری برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم.

با پیگیری شرکت پست تعیین شد مرسوله به دست ایشان رسیده است اما با تاخیر دو روزه! مقرر شد طبق قوانین غرامت دیرکرد به ایشان پرداخت گردد، یکی دیگر از هموطنان هم به دلیل مشکل در بارگزاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین شات مشکل ایشان را هم جهت پیگیری برای رییس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم که آن هم در حال پیگیری است.

پ ن:1-منطقا این روش برای حل مسائل همه هموطنان امکانپذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد: اول اینکه مردم می دانند که مسئولین در جریان مسائل آنها قرار می گیرند، دوم اینکه معاونین وزارتخانه هم متوجه می شوند رسیدگی به مسائل مردم وظیفه اصلی آنهاست و وقتی می بینند من شخصا هم پیگیری می کنم آنها نیز به تبع آن اهتمام بیشتری در این زمینه می ورزند.

2-مسیر رسمی دریافت مسائل در مورد خدمات ارائه شده به وسیله زیرمجموعه های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه 195 است که هم بصورت تلفنی و هم در قالب پورتال 195.ir برای عموم مردم در دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسیر رسمی دریافت مسائل خدمات وزارت ارتباطات سامانه 195 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیر رسمی دریافت مسائل خدمات وزارت ارتباطات سامانه 195 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید