صعود دراماتیک آتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی ، قهرمان اروپا حذف شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تیم فوتبال آتلتیکو مادرید در یک شب بیاد ماندنی پیروز شد با نتیجه خیرکننده سه بر دو لیورپول قهرمان اروپا در دوره قبلی را شکست دهد.

صعود دراماتیک آتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی ، قهرمان اروپا حذف شد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک برصفر به سود میزبان به خاتمه رسید. جورجینیو واینالدوم در دقیقه 43 با ضربه سر دروازه یان اوبلاک راگشود. باتوجه به برد یک برصفر آتلتیکو مادرید در بازی رفت بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

در شروع وقت های اضافی لیورپول پیروز شد در دقیقه 94 توسط روبرتو فیرمینوبه گل دوم دست یابد. البته این خاتمه کار برای مادریدی ها نبود که در این ملاقات نشان دادند هم خوب دفاع می نمایند و هم خوب گل می زنند.

اشتباه مرگبار آدرین دروازه بان لیورپول دردقیقه 94 باعث بازگشت مادریدی ها به بازی شد. توپی که او بی هدف به میانه میدان فرستاد با هوشیاری ژائو فیلیکس به مارکوس یورنته رسید و این بازیکن نیز با شلیکی دیدنی گل اول آتلتیکو را به ثمررساند. این بازیکن دردقیقه 107 روی پاس آلوارو موراتا پیروز شد دومین گل بازی را بزند تا استادیوم آنفیلد در سکوتی وحشتناک فرو رود. در 15 دقیقه دوم وقت اضافه لیورپول هرچه حمله کرد با سد محکم دفاعی مادریدی ها روبرو شد.

آلوارو موراتا در دقیقه 120 روی یک ضد حمله گل سوم را نیز به ثمر رساند تا پیروزی دراماتیک تیمش در یک شب رویایی رقم بخورد.با این نتیجه آتلتیکو مادرید در مجموع بانتیجه چهار بردو راهی دور بعدی شد .

در بازی دیگر این مرحله پاری سن ژرمن با پیروزی دوبرصفر مقابل دورتموند به دور بعدی صعود کرد. نیمار دردقیقه 28 و یوان برنات در دقیقه 45 گل های میزبان را درون دروازه حریف جای دادند.

منبع: همشهری آنلاین

به "صعود دراماتیک آتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی ، قهرمان اروپا حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دراماتیک آتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی ، قهرمان اروپا حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید