خاموشی نگران کننده شماره 10؛ مسی گل نمی زند

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، لیونل مسی برای چهارمین بازی متوالی در لالیگا نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.

خاموشی نگران کننده شماره 10؛ مسی گل نمی زند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کوجی هامی، بارسلونا امشب به زحمت توانست از سد ختافه عبور کند. گریزمان(روی پاس مسی)و سرجی روبرتو گل های بارسا را زدند و پاسخ ختافه به این دو گل برای به تساوی کشیده شدن بازی کفایت نمی کرد.

بارسا در حالی امشب به پیروزی رسید که یک بار دیگر نام لیونل مسی در فهرست گلزنان به چشم نمی خورد. فوق ستاره بارسا برای چهارمین بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. او پیش از این برابر والنسیا، لوانته و رئال بتیس هم پیروز به گلزنی نشده بود؛ با این حال مسی در این چهار بازی توانسته شش پاس گل بدهد که در نوع خود جالب توجه است.

ناکامی مسی در گلزنی از آوریل 2016 بی سابقه بوده است و ندیده بودیم که او در 4 سال گذشته در 4 بازی متوالی لالیگا پیروز به گلزنی نشود. همچنین ارسال شش پاس گل در 4 بازی متوالی نیز از ماه می 2016 بی سابقه است. مسی البته همچنان با 14 گل زده در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفته است و او را کریم بنزما با 13 گل تعقیب می کند.

موتور گلزنی مسی در شرایطی خاموش شده است که بارسا بازی های حساسی را پیش رو دارد. هفته بعد بارسلونا باید به زمین ناپولی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برود و سپس بازی با رئال در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهد بود. آبی اناری ها برای پیروزیت در این دو چالش سخت، بیش از همیشه به گلزنی مسی نیاز دارند. فوق ستاره باز خواهد گشت؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خاموشی نگران کننده شماره 10؛ مسی گل نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی نگران کننده شماره 10؛ مسی گل نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید