بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می اندازد!

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، هیوندای در سال گذشته از دو کانسپت مجذوب کننده VISION 74 و RN 22 e رونمایی کرد که طبق گفته بعضی منابع، قرار است مدل ویژن 74 فراوری انبوه گردد. این خبر قطعا به مذاق هواداران این برند کره ای خوش خواهد آمد.

بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می اندازد!

به گزارش خبرآنلاین، هیوندای VISION 74 برای گرامیداشت هیوندای پونی کوپه 1974 معرفی گردیده است.

نسخه اولیه خودروی پونی به عنوان اولین محصول سفارشی هیوندای و به دست طراح مشهور، جیوجیارو، در سال 1970 معرفی گردید که هیوندای از عهده ساخت آن برنیامد و این پروژه روی کاغذ باقی ماند.

ویژن 74 به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از 670 اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری 62 کیلووات ساعتی و بعلاوه قوای هیدروژنی 95 کیلوواتی قرار گرفته است.

معین نیست چه تغییراتی قرار است برای نسخه نهایی این خودرو اعمال گردد. به احتمال زیاد بعضی از قسمت ها مثل اسپویلر عقب و بعضی ورودی و خروجی های هوا دچار تغییر شوند.

امیدواریم برای قسمت پیشرانه تغییرات زیادی را در جهت کاهش قدرت در نظر نگیرند تا تهدیدی برای رقبای خود باشد. خبر نهایی و جزئیات فراوری ویژن 74 به زودی در مراسم پونی دی اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو

به "بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می اندازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خودرو تاریخی هیوندای لرزه بر تن رقبا می اندازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید