پخش نمایشآسمان آبی با موضوع جهش فراوری از دو شبکه رادیویی

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، تهران (پانا) - مجموعه رادیویی آسمان آبی با موضوع جهش فراوری برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و تهران آماده شد.

پخش نمایشآسمان آبی با موضوع جهش فراوری از دو شبکه رادیویی

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است و علاوه بر رادیو تهران از رادیو نمایش نیز پخش خواهد شد.

مریم تاجیک نویسنده آسمان آبی درباره این مجموعه گفت : داستان این نمایش درباره شخصی است که به یاری تعدادی از دوستان و هم دوره های دانشگاهش تصمیم می گیرد یک شرکت دانش بنیان تاسیس کند آنها پس از یک بروکراسی اداری آزار دهنده شرکت را تاسیس می نمایند و در پیچ و خم مسائل راه اندازی شرکت می افتند .

وی ادامه داد: این یک داستان کاملا اورژینال است که بر اساس تحقیقات کارکردها و هدف تاسیس و مسائل شرکتهای دانش بنیان طراحی و نوشته شده است.

این نویسنده رادیویی تأکید کرد : دوست داشتم تحت عنوان یک اثر دراماتیک مسائل و مصائب این گونه شرکتها را به تصویر بکشم، چون احساس میکنم این قبیل شرکتها و زحمتهای متصدیانشان بسیار قابل ارج و ارزش است و باید راه برای فعالیت آنها هر چه بیشتر هموارگردد.

مجموعه رادیویی آسمان آبی به نویسندگی مریم تاجیک، کارگردانی مجید همزه،تهیه نمایندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی بهرام سروری نژاد،سینا نیکوکار، سعیده فرضی،رامین پورایمان، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، احمد لشینی، نازنین مهیمنی و معصومه عزیز محمدی از روز یک شنبه 23 آذرماه ، ساعت 1:00 بامداد از آنتن رادیو نمایش پخش می گردد و این هفته ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پخش نمایشآسمان آبی با موضوع جهش فراوری از دو شبکه رادیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش نمایشآسمان آبی با موضوع جهش فراوری از دو شبکه رادیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید