عضو شورای تبریز: نگذارید به مردم بگویم در مترو چه اتفاقاتی می افتد

به گزارش وبلاگ کوجی هامی، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: باوجود اینکه بارها تذکر داده ایم، همچنان اقدامات غیرقانونی در سازمان قطار شهری انجام می گیرد.

عضو شورای تبریز: نگذارید به مردم بگویم در مترو چه اتفاقاتی می افتد

به گزارش فارس، روح الله دهقان نژاد امروز یکشنبه در شصت و هشتمین جلسه علنی اظهار کرد: باوجود اینکه بارها تذکر داده ایم، همچنان اقدامات غیرقانونی در سازمان قطار شهری انجام می گیرد و اخیرا 4 حکم تازه مدیریتی صادر شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نظر شورای شهر انحلال شرکت بهره برداری و تاسیس سازمان حمل و نقل ریلی است، افزود: کاری که اکنون انجام می گیرد، ادغام شرکت بهره برداری در سازمان قطار شهری است.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: به جای اینکه این موضوع را حل کنند، جاسوس بازی راه انداخته اند، به جای حل مشکل دنبال پیدا کردن کسی هستند که گزارشات شما را به شورا می رساند، من نیازی به جاسوس ندارم و از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکترم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صبر مرا امتحان نکنید، نگذارید به مردم بگویم در مترو چه اتفاقاتی می افتد.

دهقان نژاد یادآور شد: دستور دهید حکم های صادره ملغی شوند.

منبع: فرارو

به "عضو شورای تبریز: نگذارید به مردم بگویم در مترو چه اتفاقاتی می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو شورای تبریز: نگذارید به مردم بگویم در مترو چه اتفاقاتی می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید